گل یخ

هزارتوی یک ذهن ناآرام

گل یخ

هزارتوی یک ذهن ناآرام

نمی دانم نمی دانم این تپشها از چیست؟ از کجاست؟ ازقلب برمی خیزد یا ذهن؟ هرچه که هست زیباست. طنین اش را دوست دارم.

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

من و سنگ

جمعه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۵، ۰۴:۰۴ ب.ظ

زیاد این پرسش را شنیده بودم که : سنگ از تنهایی است که سنگ شده یا چون سنگ است تنها شده؟ اوایل برایم معنایی نداشت. اما مدت هاست که ذهنم را می تپاند...

اوایل مفهوم تنهایی را نمی دانستم. مدام از شانس و دلیل و چون های زیادی برای تنهایی هایم استفاده می کردم. اما الان به عمق آن پی بردم. بعضی ها از همان اول تنهایند، اصلا تنها به دنیا می آیند...

تنهایی عمقش بی نهایت است، یا درونش گم می شوی و یا گم شده ات را می یابی...

تنهایی سرشار است از فهم... از ان فهم های عجیب که قلب را می تپاند نه ذهن را... تنهایی ام را دوست دارم...

Image result for ‫تنهایی‬‎

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۱۳
نسیم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی